maanantai 15. elokuuta 2011

Flow festarit 4-vuotiaan silmin

Tänään olin Flow festareilla äipän kanssa, koska se pääsi sinne töiden kautta. Mä pääsin ilmaiseksi koska olen lapsi. Flowssa kokoontuu kaikki hienot ihmiset ja mä valitsinkin päälle mun hipsteri-aurinkolasit, niihin sopivat helmet ja mustan t-paidan. Olin cool.



Siellä oli kiva lastenalue, jossa oli hauska tunnelma ja musiikkia ja istumapaikkoja. En tykännyt kun joka paikasta sai sushia tai omituisia salaatteja eikä siellä ollut mitään kunnon syötävää mulle.



Musiikki oli hyvää ja tykkäsin varsinkin Sly and  Robbiesta kun ne soitti reggaeta. Äiti vaan tunki kokoajan kuulosuojaimia mun päähän enkä kuullut kunnolla. Kuudelta iso ja ruma järkkäri tuli ajamaan meidät ulos, koska lapset ei saanut olla Flowssa sen pidempään. Mä olisin kyllä mahtunut joukkoon pitempäänkin.

Lastaan vapaasti kanavoinut: Susa

In other words: Went to Flow festival with my daughter yesterday. She liked the music and was very cool.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti